dimarts, 17 de març del 2009

La Banda del Panda


Hola canalla!

Com no podia ser d'un altre manera, segueixo dibuixant pandas per la banda. El meu germà va demanar-me una imatge,vaig enviar-li dos propostes que podeu veure aqui abaix. Però per sapiguer quina va escollir haureu de seguir el seguent link:

www.myspace.com/labandadelpanda



Suposo que en el mayspace deu constar per algun lloc que les il·lustracions son meves (hoy eti?)
Si us agrada la Panda del banda, vull dir la band del panda i voldrieu veure'ls en directe, voteu-los perque toquin a la telecogresca;

http://engrescat.telecogresca.com/engrescat/vota/115


PD: Per aqui tot bé, fà sol i tot! Una abraçada molt forta!!!

2 comentaris:

  1. François!!!!!

    M'agrada molt la il·lustració anterior per la directa. Ha triumfat entre alumnes i profes de la Pompeu Fabra el teu story. Gràcies un cop més i merci pel missatge que em vas enviar pel cumple.

    Com anat per París? tot bé?


    CHARLY

    ResponElimina
  2. molen molt aquests pandes! Els vaig veure al myspace, ja em vaig suposar q eren teus! tot bé? petons!

    ResponElimina